veelgestelde vragen

 

Hoe worden de artikelen verzonden?

bestellingen worden verzonden met pakketpost en als het mogelijk is met brievenbuspost. in de webshop wordt automatisch berekend of de artikelen in jouw winkelwagen met brievenbuspost of met pakketpost moeten worden verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen binnen Nederland

Voor bestellingen binnen Nederland die door de brievenbus passen, wordt €3,84 aan verzendkosten in rekening gebracht.
Voor bestellingen binnen Nederland die niet door de brievenbus passen en minder wegen dan 10 kg, wordt €6,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.
Voor bestellingen binnen Nederland die niet door de brievenbus passen en 10-30 kg wegen, wordt €13,25 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Bestellingen binnen Europa

Voor bestellingen die verzonden moeten worden naar België, Luxemburg of Duitsland en minder wegen dan 2 kg, wordt € 18,50 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

meestal lukt het mij om de bestellingen binnen een week te verzenden. lukt dit niet, dan laat ik je weten wanneer ik verwacht dat je de bestelling in huis heb.

Kan ik een ontvangen product retourneren?

Producten die onbeschadigd zijn, kunnen worden geruild of geretourneerd. Wil je een product retourneren? Volg dan onderstaande stappen:

1) Geef je retourzending binnen 14 dagen na ontvangst door via mail@iemke.eu
2) Vermeld hierbij de volgende gegevens
– je naam en rekeningnummer
– het ordernummer van je bestelling
– de productnaam
– de reden van de retourzending
4) je ontvangt een mail met het retouradres. stuur de retourzending naar dit adres. De kosten van en de verantwoordelijkheid voor de retourzending liggen bij jou.
5) Nadat we de zending retour hebben ontvangen, zullen we -indien het product onbeschadigd en ongeopend is- het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) terugstorten.

Kunnen producten ook buiten Nederland worden verzonden?

Naar België, Duitsland en Luxemburg worden bestellingen tot 5 kg verzonden via de webshop. Wil je meer bestellen of laten verzenden naar een ander land? Neem dan contact op en vraag naar de mogelijkheden.

Hoe plaats ik een bestelling?

bij de producten staan buttons vermeld met de tekst ‘bestel’. door hierop te klikken, plaats je een artikel in jouw winkelmandje. rechtsboven kun je op het winkelmandje klikken, waarna een balk aan de rechterkant van het scherm verschijnt. dan zie je wat er in jouw winkelmandje ligt. vervolgens kun je kiezen om het winkelmandje te bekijken (view cart) of naar betalen te gaan (checkout). nadat je op checkout hebt geklikt, kun je jouw gegevens invullen en betalen.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, je kunt ook zonder account bestellen. Het voordeel van een account is dat je bij een volgende bestelling jouw gegevens niet opnieuw hoeft in te voeren en dat je jouw bestellingen kunt volgen.

Hoe maak ik een account aan?

Klik bovenin op ’mijn account’ en kies vervolgens voor de optie ’registreer’. vul hier de gevraagde gegevens in en klik op ’registreer’.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

maak een account aan. klik bovenin het scherm op ’log in’ en voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in. vervolgens kun je jouw bestelling bekijken en volgen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Het is mogelijk om te betalen met iDeal, MisterCash, Sofort banking, via een bankoverschrijving, met credit card (via paypal) of met een paypal account.

banner_logos

Hoe kan ik contact opnemen?

Op deze pagina vind je de contactgegevens van iemke’s atelier. je kunt met vragen altijd mailen.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden van iemke’s keuken kun je hier bekijken. (opent of download een pdf)

Heb je een andere vraag of opmerking?